09.07.2017

"GDZIE STRUMYK PŁYNIE Z WOLNA...."



http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/07/kwiatowa-wymianka-kartkowa-lilie.html

Piękną kartkę pełną stokrotek, na których przysiadł motyl, przygotowała dla mnie Ania z Kolorowego świata Ani

Serdecznie dziękuję Aniu :-)


Kartkę z różowymi koralikowymi stokrotkami wysłałam do Agaty Fleszar z Kreatywnego Bazarku

Bead Medallion 4: Daisy - stitchingcards.com
 *
Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą, a gdzie kartki się haftuje, tam skrawki nitek i papieru do słoika wpadają, a że za nami siódmy dzień miesiąca, to pora najwyższa, żeby zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
Tym razem ruch w słoiku niewielki, bo zamiast haftować kartki sprzątam, układam, przekładam rzeczy w moim "nowym" pokoju i powoli zaczynam żałować, że jednak nie zdecydowałam się na remont, ale ta cała akcja z meblami wyskoczyła tak niespodziewanie, że nie miałam głowy i siły myśleć o czymś więcej poza nią. Trudno, za jakiś czas będzie powtórka z bałaganu - jeden przeżyłam, to i z drugim sobie poradzę.

Hasiok już na tle "mebelków dla krasnoludków" - całość tutaj, jednak ustawienie u mnie inne - zrezygnowałam z wiszącej "deseczki" i "kłody" pod telewizor, bo zajmowała dużo miejsca, a niewiele w niej się mieści. Obie szafki stoją (wieszać nie chciałam), a pomiędzy nimi komoda z telewizorem.

Dobrego tygodnia :-)

30 komentarzy:

  1. Super karteczki, a mebelki całkiem fajnie, tylko ja bym sie w nie za chiny nie pomieściła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      I ja się w tych mebelkach nie mieszczę, dlatego zamówiłam szafę, ale chyba i to będzie za mało.

      Usuń
  2. prześliczne stokrotki, ps ja też nie lubię remontów, więc wcale Ci się niedziwie, ale i jednocześnie współczuję, że końcem końców i tak Cie to nie ominie :(, ale z drugiej strony będziesz miała piękniej ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko! Karteczka z koralików jest Cudowna, Mebelki są Bardzo ładne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. O raju, przecudowna karteczka!!! Przez te misternie nawlekane koraliczki jest tak delikatna, a zarazem bardzo bogata. Wspaniała!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te stokrotkowe kartki. A Twoje koralikowe kwiatuszki zachwyciły mnie niesamowicie.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, a te koralikowe stokrotki wyglądają naprawdę świetnie :)
    Za mną też ostatnio remont chodzi i coraz bardziej do niego dojrzewam, ale jak pomyślę o tym całym bałaganie, to mi się zaraz odechciewa.
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Do remontu dojrzewam od paru dobrych lat i jakoś dojrzeć nie mogę. Mam nadzieję, że meble będą dobrą motywacją i go przyśpieszą.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

      Usuń
  8. Fajny pomysł na koralikowe stokrotki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, pozdrawiam również 😃

      Usuń
  9. świetna jest ta koralikowa kartka !! Remont.. brr.. nie lubię !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😃

      I ja nie lubię remontów, dlatego zabieram się za niego i zabrać nie mogę.

      Usuń
  10. Śliczna koralikowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej 😃

      Usuń
  11. Bardzo ładną karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  12. Stokrotki obłędne a mebelki świetne! Nie tylko "krasnoludki" ale i Ty będziesz zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Już jestem zadowolona, a do pełni szczęścia brakuje mi tylko szafy, która ma przyjechać jutro :-)

      Usuń
  13. Fantastyczne koralikowe kwiateczki...pięknie i bardzo delikatnie... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)