02.07.2017

DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI - INDEPENDENCE DAY

4th of July - stitchingcards.com
Święto co prawda nie nasze, ale nie mogłam powstrzymać się przed wyhaftowaniem tego wzoru.

Piszę do Was z mojego nowego kącika komputerowego. W pokoju nadal pobojowisko i już wiem na pewno, zresztą zgodnie z moimi wcześniejszymi przypuszczeniami, że bez kupna dużej szafy się nie obędzie, bo w tych "mebelkach dla krasnoludków" - jak określił je mój ojciec, niewiele się mieści. Póki co biorę się za upychanie mojego dobytku w tym co mam, a w tygodniu zamówię szafę. Do tego jestem tak zmęczona, że najchętniej rzuciłabym się na leżącą na łóżku stertę worków z ubraniami, zapadła w nią, zasnęła i obudziła za sto lat.

Dobrego tygodnia :-)

24 komentarze:

  1. Bardzo fajny hafcik, podoba mi się ta gwiazda :)
    Zawsze narzekam, że mam za mało miejsca do przechowywania różnych rzeczy - ściany (i meble) jednak powinny być z gumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Oj tak, meble i ściany powinny być z gumy. Albo my powinnyśmy ograniczyć gromadzenie rzeczy, do tych naprawdę niezbędnych.

      Usuń
  2. Anetko, karteczka jest super, bardzo klimatyczna.
    Jak się zaśnie na sto lat, to można być obudzoną jedynie przez pocałunek księcia:):):)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Trafiłaś w samo sedno - o takie właśnie przebudzenie mi chodzi :-)

      Usuń
  3. Dużo sił Anetko, remont potrafi wykończyć, ale dobrze że masz czas też i na relaks, to ważne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Z tym czasem na relaks to ostatnio różnie bywa, bo w bałaganie nie umiem odpoczywać.

      Usuń
  4. Wzór wspaniały!
    Skoro bez szafy się nie obejdzie, pewnie trzeba będzie kupić. Dużo w niej zmieścisz, uprzątniesz wszystko tak jak będzie Ci wygodnie a potem to już tylko cieszyć się z wykonanej pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Szafa już zamówiona, teraz trzeba na nią cierpliwie poczekać.

      Usuń
  5. Anetko! Karteczka piękna,Współczuje Ci tej przeprowadzki, Ale jak już sobie wszystko poukładasz wtedy,Będziesz się cieszyć pięknem tego pokoju, A w sen nie zapadaj szkoda czasu marnować :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      W sen zapaść muszę, choć może nie stuletni, bo ledwo na nogach się trzymam ze zmęczenia.

      Usuń
  6. Kartka świetna... Niepodległościowe strzelanie mniej świetne, bo do północy spania nie będzie... :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Mieszkam w samym centrum miasta przy placu, na którym organizowane są wszystkie miejskie imprezy, łącznie z sylwestrem, więc wiem, o czym piszesz.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki by wszystko poszło po Twojej myśli no i żeby był czas na chwilę relaksu:) a karteczka super:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten wzorek . Remontu nie zazdroszczę , ale jak już jest po i posprzątane to od razu jest rogal na buzi. Kiedyś tak będzie i tego sie trzymaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Na szczęście to nie remont, tylko zamiana pokoi połączona z wymianą starych mebli na nowe, ale bałagan jest niemal remontowy.

      Usuń
  9. Teraz jesteś zmęczona, ale Anetko dasz radę, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że dam radę, bo jak nie ja, to kto? Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Super hafcik. Ja też od miesiąca walczę z remontem i najchętniej bym gdzieś wyjechała i przyjechała już po zakończeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-) Ja tylko zmieniam pokój i meble, ale że na mniejsze niż stare, to bałagan mam niesamowity.

      Usuń

Dziękuję :-)